среда, 11 ноября 2015 г.

Модуль 9. Навчання - це не зазубрювання

  Завдання

Вправа 1. Адаптація навчального процесу до навчальних потреб різних учнів
Вправа 2. Підтримка учнівської самоспрямованості у навчанні
Вправа 3. Створення навчальних матеріалів для сприяння успіхів учнів
Вправа 4. Перегляд та внесення змін до Плану вивчення теми
Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчання.



  Цей модуль був дуже важливим. Всі ми переглядаль файли одні одних: давали поради, ділились досвідом і, звичайно, черпали нове для себе, удосконалювали себе, як педагогів починаючи з корегування плану вивчення теми і закінчуючи усвідомленням того, що ми зовсім не повинні змусити дітей вивчити ту чи іншу тему з великою охотою чи зовсім без неї. Ні! Наше завдання - заворожити їх всіма можливими і при цьому цікавими та актуальними(що певне найважливіше) способами так, щоб вони самі волали опанувати тему.

Комментариев нет:

Отправить комментарий