среда, 11 ноября 2015 г.

Модуль 8. Оцінювання, як стержень руху

  Завдання

Вправа 1. Вивчення стратегій оцінювання
Вправа 2. Створення інструменту для оцінювання учнівської роботи
Вправа 3. Перегляд та внесення змін до прикладу учнівської роботи
Вправа 4. Перегляд та внесення змін до Плану вивчення теми
Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчанн
я


Важливою в цьому модулі була  ідея з залучення учнів до процесу оцінювання, хоча і насторожувала, зробити аналіз того, як вони самі проводять оцінювання вартувало. Переглянули створені іншими вчителями плани та описи оцінювання, для того щоб отримати ідеї для створення власного оцінювання.

  Отже, за допомогою цього модуля, я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання заснованих учнями знань упродовж проекту, щоб знати що робити далі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий